CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, October 10, 2008

dengarlah rintihan ku~~~


toshtano??
nape mesti aku?

apekah itu yg dipanggil takdir??
takdir ALLAH tiade sape yg tau...

idop aku penoh kesedihan,
penoh kedukaan,

all my tears,
has its meaning....

i wont tears that easy...

disebalik senyuman yang ku ukirkan,
sebenarnyer adalah satu senyuman kedukaan,

disebalik tawa riang yang aku leraikan,
itu adalah tawa yg aku hampakan,


dalam kehidupan,
sesuatu itu adalah pasti,
impossible is nothing,but nothing is not impossible

aku tahu,
apa yg aku patut tahu....


aku menempuh semuanya keseorangan,
menempuh dugaan,
menempuh cabaran,

melintasi jalan yg penuh duri,
peritnya tidak terperi,

inginkan ketenangan hati,
dan ku ingin di belai,
ku menagih kasih ilahi,
hingga aku jatuh terkulai,

salahkah aku menginginkan teman,
teman untuk mengadu,
pahitnya kerana terpaksa menelan,
rasa pahitnya sepahit hempedu,


ku perlukan teman yang memahami,
teman yang bisa dibuat teman sejati,
teman yang bisa menenangkan hati,
juga teman yang dikasihi ilahi,

hidupku penuh dengan rintihan,
siapa yang ingin mendengar,
tangisan penuh kedukaan,
sungguh kasihan kerana tercabar,

sedang aku berjalan,
ku terpijak duri yang sungguh perit rasa nya,
itulah padah jika di dunia khayalan,
sungguh mudah alpa dan lupa.........



dengarlah rintihan ku,
fahamilah isi hatiku,
inilah kehidupanku..


-Najihah Bt.Abd Hafidz-
~PrInCess oF DaRkNess~


~HAK CIPTA TERPELIHARA~

ha

0 comments: